Dungeon szerepjáték szaküzlet és klub
Bpest, VII. Erzsébet Krt. 37. (az udvarban)
hétfő - péntek: 12.00h - 18.00h
szombat: változó (Érdeklődjön!)
dungeon @ dungeon.hu
061-321-13-13
Dungeon szerepjáték és könyv szaküzlet és klub

Éjmágus küldetései

2019. január 10. csütörtök, 14:37
Éjmágus küldetései: Zarknod börtönében I.
 
A HKK Blogon olvashattatok róla, hogy milyen célokat tűztem ki magam elé az elkövetkező félévben. Ebben a cikksorozatban szeretném bemutatni, hogy az általam kiválasztott koncepció a begyűjtött tapasztalatok felhasználásával, hogyan fejlődik, alakulgat hónapról-hónapra, versenyről-versenyre a különböző formátumokhoz igazítva. Tudnotok kell, hogy viszonylag új terepen mozgok, mert a hosszú évek alatt egy kézen meg tudnám számolni hányszor használtam versenyen börtönt. Szóval ez egyfajta továbbképzés is lesz saját magam számára.
Bízom benne, hogy tudok majd újat mondani azoknak is, akik már tapasztalt kártyásnak vallják magukat, és persze bízom benne, hogy azért sikerek is járulnak majd a próbálkozásaim mellé. Előre köszönetet mondok minden javaslatért, szívesen veszem az építő jellegű kritikát, és köszönöm előre is mentorom mindenkori hathatós segítségét
 
A cikksorozatban nem csak paklileírás lesz, mert egy idő után talán már nem lenne benne elegendő újdonság, és nem szeretném, ha ellaposodna a projekt. Igyekszem hangulatos közbevetésekkel, „Éjmágus sztorikkal” színesíteni az etapot. Szóval szeretettel hívok magammal minden HKK-játékost ebbe a kalandba, hogy együtt járjuk be Zarknod börtönének zegzugait!
 
 

 December

 
Bár a challenge csak 2019-től indul, de az élet úgy hozta, hogy eljutottam az Excelsior-ba még karácsony előtt, és ha már így alakult, elvittem a deckem egy pörgős változatát, amúgy próbaképpen. Emlékezetes, hogy az Ex tavalyi utolsó versenye létszámrekordot döntött, és rendhagyó módon 7 helyett 8 fordulóra került sor.
Azoknak a játékosoknak mesélem, akiknek ez még segíthet egy kicsit: a pörgős nem csupán egy hagyományos verseny side nélkül! Ezt persze minden versenyre járó játékos megtanulja a saját kárán, előbb-utóbb. Jómagam többször is beleestem abba a hibába, hogy nem tekintettem így, speciális formátumként a pörgősre.
 
Az első különbség természetesen, hogy nélkülöznünk kell a side-ot, aminek számos következménye van.
Az első ilyen következmény, hogy minden ellenfél ellen ugyanazzal a deck-kel kell kiállnunk, azaz nem tudunk erősíteni. Következésképp azok a koncepciók, amelyek side-használat után nagyot erősödnek néhány mumusuk ellen, ezen a formátumon nem olyan fickósak. Nem véletlen, hogy kevésbé gyakori vendég az Életenergia, és a Sokszínűség, hogy csak két tipikus kontrollt említsek. Nyilván nem arról van szó, hogy ezek a deckek nem érhetnek el jó eredményt pörgősön, hanem arról, hogy messze nem olyan népszerűek, mint egy hagyományos formátumon. Elvben tehát a paklinak egyaránt erősnek kell(ene) lennie mindenki ellen. Sajnos ez még elméletben sem lehetséges, ezért a játékosok általában azt a stratégiát választják, hogy a paklijukat felkészítik a várható mezőny nagyobbik fele ellen, és erősen bíznak a szerencsés sorsolásban.
 
A side hiányának másik következménye, hogy elő szoktak kerülni ilyenkor kevésbé stabil, az eredmény tekintetében nagyobb szórással bíró paklik is. Tehát pörgős versenyen gyakrabban futhatunk össze számunkra ismeretlen, részben vagy teljesen új koncepciókkal, kombókkal. Ezekre természetesen nagyon nehéz, sőt, majdnem lehetetlen felkészülni.
A következő különbség, hogy a pörgősön nagyon rövid a játékidő, ezért lassú, nehézkes deckekkel nem érdemes benevezni. Ha a 7 meccsből 4 az idő lejárta miatt X lesz, akkor nem tudsz versenyt nyerni még akkor sem, ha történetesen csak egyet buksz el a maradék 3 játszmából. E tényből fakad, hogy ezen a formátumon a rapid paklik nagyon népszerűek.
A börtön amúgy szerintem nem rossz választás pörgősre, mert szerencsés sorsolás esetén oda lehet érni bármelyik változatával a dobogó közelébe. Nos hát ezekkel a gondolatokkal kezdtem neki a legutóbbi börtönöm átalakításához.
 
Éjmágus csendben gubbasztott a varázslótorony legfelső szobájában, és a lőrésnyi ablakon át az éjszakai égboltot bámulta. A helyiséget a csillagok és a Bíborhold fénye tette félhomályossá. Na nem mintha a varázslónak szüksége lett volna fényforrásra, hisz mágiájának köszönhetően tökéletesen látott akár vaksötétben is. Mély sóhajjal tette le öblös boros kelyhét a karfás fotel melletti kis asztalkára, majd nehézkesen felállt, és a kódexekkel, fóliánsokkal rogyásig terhelt polchoz lépett. „Villámháború” - ez állt a könyv gerincén ó-elf írásjelekkel.
- Lássuk, hogy mit is kellene másként csinálni… - motyogta, majd elmerült a tudástár tanulmányozásában.
 
A kecskeméti „tesztelők versenyén” forgatott teknős-börtön egy igen speciális pakli, amitől még annyit sem várhattam pörgősön, mint amennyit ezen a quasi hagyományos formátumon ki tudtam hozni belőle. Ennek okai kiolvashatók a formátum fentebb vázolt jellegzetességeiből. Mivel sejthető, hogy minden 4 szembejövő pakliból 3 rapid/agresszív stílusú lesz, ezért az anti-mágia, és az alapvetően drága lapjaim nagyrészt haszontalanok lennének. Teljesen új alapokra kellett tehát helyezni a decket.
A színeket mindettől függetlenül megtartottam, mivel egyrészt ehhez a készlethez volt meg a legtöbb lapom, másrészt a klasszikus, „börtön-kontroll”-ban szerintem ezek a színek jelentik a legjobb választást.
Kikerültek a teknősök, és úgy általában a speciális funkciójú lapok, és általános, „mindig jó topdeck-re” – típusúak kerültek a helyükre. Persze nem csak a teknősöket, hanem a xenomorfokat is kitettem. Alapvetően nem horda, hanem kontroll jellegű paklit akartam.
Amúgy – szerintem – a jól összerakott börtönt a funkciók és feladatok helyesen megválasztott aránya különbözteti meg a gyengébb verzióktól. Nem állítom, hogy ez lett a legjobb összeállítás, de azért törekedtem a helyes arányokra.
 
Szabálylap: Zarknod börtönében
 
permanens „terror”:
3 A próféta parancsa
3 Kékvérű oroszlán
2 Solkim, az alkimista
3 Varázskert
2 Füstös késdobáló
2 A Dungeon kulcsai
 
erőforrások:
3 Ysdrull, a hatalmas
3 Smaragdsörényű pegazus
3 Cseles krabber
3 Az elme hatalma
 
megoldások:
3 Dezintegráló sugár
3 Csábító papnő
3 A nagytanács ítélete
3 Komposztálás
3 Gomak megsemmisítő pillantása (i)
3 Árnyvillám
 
ölés:
3 Virulens Yathmog
2 Obszidiánsörényű pegazus
50
 
A verseny az alábbi eredménnyel zajlott (ha valamire nem emlékeztem pontosan, akkor javítsatok ki bátran):
 
1. meccs: Törpe-gnóm Glion. Első körben jött egy Johann, és gyakorlatilag lehozta a partit, lehordáztak. Két elme hatalmát is húztam, de az ide nagyon lassú volt. Le tudtam ugyan kaparni az asztalról Johann-t, de következő körben jött helyette egy másik. Érdekességként mesélem, hogy Johann-ra folyton Gólemulett érkezett. Ez nem csak ezért volt probléma, mert a gyűjtőmet folyton üresen tartotta (és így a bűbájom értéktelenné vált), hanem azért is, mert se a Csábító papnővel, se az Árnyvillámmal nem tudtam ellopni Johann-t. No comment.
 
2. meccs: Sokszínűség. Ellenfelem kezdte a játékot. Az első 4 lapomat megfogta, aztán ahogy annak rendje és módja vagyon ebben a matchup-ban, elfogyott és Az elme hatalma megverte.
 
3. meccs: Archaix. Tudtam, hogy a hordaparancsnok hosszútávon megver, ezért muszáj volt már az elején kezelnem az asztalt. Ehhez persze olyan lapokra volt szükség, amik erre alkalmasak. Tehát nagyon bíztam a lapjárásomban. Kezdett, azaz üres kézzel 1 Vp-n várta a körömet. Az első lapom egy Varázskert volt, kértem rá borsót. Aztán jött nála két sötét vizek ura. Nálam azonban két A Dungeon kulcsai jött, és a permanens, ingyenes lopás megoldotta. Mindenét elloptam. Többször is hibáztam ezen a meccsen, de még így is nyertem.
 
4. meccs: Zarknod bilincse. Bíztam a paklimban, mert bár van néhány szett blank lapom, a paklim jelentős része megoldás. Sajnos nem az történt, amit vártam. Ellenfelemnek gyakorlatilag egy Sötét Nagyura és egy Varázskert volt az asztalt ért lapja. Az összes többi counter volt. Kb. semmilyen lapom nem jött létre, és a Varázskert megvert.
 
5. meccs: Ismét egy Sokszínűség. Ugyanaz történt, mint a második menetben, csak pepitában. Egy idő után elfogytak a counterek, és mikor elkezdtek létrejönni a lapjaim, onnan ezzel a paklival elég nehéz veszíteni.
 
6. meccs: Ősi rúna + Antimágikus rakshallion. Direkt sebző hoki. Eléggé sokáig gyúrtuk egymást, aztán tudott fókuszálni es agyonlőtt.
 
7. meccs: Ugyancsak Ősi rúna + Antimágikus rakshallion. Megismétlődött, ami az előző meccsen történt. Ellenfelem mintegy 14 percnyi pasziánsszal 30 felett sebzett rajtam, és ezzel megölt (úgy, hogy 15-öt gyógyultam abban a körben eldobált varázsbabokkal), és nem mellesleg visszajött -9 Ép-ből... Itt el is ment a kedvem a versenytől, plusz már fél tíz volt, és vissza volt még egy 8-dik kör. (Így is éjfélre értem haza.) Szóval kiszálltam.
 
A pakli sztárjai: A Dungeon kulcsai, Obszidánsörényű pegazus
A pakli csalódása: igazából nincs. A direkt-sebző hoki "monnyonle!" 
 
A következő fejezetben a kecskeméti hagyományosról fogok mesélni.
 
Éjmágus dühös volt, és fáradt. Bár ő maga terelte ellenfeleit a drakolder nagyúr legendás, és vészterhes kazamatáinak mélyére, tehát ha másról nem is, de az összecsapás helyszínéről legalább ő dönthetett, mégis elégedetlen volt. Nem úgy alakult a viadal, ahogyan arra számított. Dühös volt a törpékre, és a buta trükkjeikre, de leginkább az Ősi rúna mágiájára volt dühös. Ahogyan ez az egyszerű, mégis hatékony varázsjel megakadályozta a térváltást, egyszerre volt elegáns és vérlázító.
A mágus újra és újra végigpásztázta emlékeit, és próbálta meglelni azokat a hibákat, amiket elkövetett, és amiket később mindenképp ki kell majd javítania.
– Mester! Felderítőid visszatértek, és három egészséges példányt is sikerült elfogniuk. – Solkim nem emelte Éjmágusra a tekintetét, mindvégig a padlót bámulta. – Mi a terved velük?
A varázsló arca felderült. – Helyes, helyes! Még a végén elégedett leszek veled… Nos, reggel tanulmányozni fogjuk ezt a fura szerzetet, mert bár hallottam már legendás képességeiről, de közelről is meg kell vizsgálnom. Ha pedig végeztünk, utazni fogunk. Messzire megyünk, és öltözz melegen! – mondta a mágus, és elégedetten összedörzsölte tenyerét. – Igen, beszélnem kell valakivel. Valakivel, akit már rég tervezek felkeresni. A követek visszatértek?
– Igen, mester. Az Éjfél Lányaitól nemcsak hogy kedvező választ, de még ajándékot is kaptál. A Nagyasszony, tisztelete jeléül melléd rendelte egy fiatal boszorkányát. Khór pedig szintén szavának állt. Az általa küldött vendégeket, tekintettel e késői órára, engedelmeddel, máris elszállásoltam, és gondoskodtam illő vacsoráról is számukra.
Hm… – gondolta az árnyak mestere, – még a végén minden terv összejön.

Irányítsd kedvenc Star Wars karaktereidet és TE alakítsd a galaxis sorsát!

Válogass kedvenc Star Wars karaktereid közül, és küzdj meg ellenfeleiddel a pörgős és szórakoztató Kockapárbaj-rendszerben!


Gyűjtsd össze mind a 160 kártyát és a 60 kockát!

Ár 1 090 Ft
790 Ft
Megtakarítás: 300 Ft

Ár 39 240 Ft
27 540 Ft
Megtakarítás: 11 700 Ft

Induljatok legendákba illő küldetésekre
az ősi gonoszság ellen...

Terrinoth legmélyebb bugyraiban gyülekeznek a gonoszság lényei, hogy háborút indítsanak a felszín népei ellen. Bátor szívű, tapasztalt hősök maroknyi csapata akadályozhatja meg csupán, hogy a szörnyek meghódítsák az országot. Ideje hát aláereszkedni a mélységekbe és tönkrezúzni a gonosz terveit, mielőtt túl késő lenne.

Az Odalent: Kalandok a mélyben második kiadása merész hősökkel, rettenetes szörnyekkel, varázslatos relikviákkal és izgalmas küldetésekkel van színültig tele. Felderítendő kazamaták és nagyívű történet, hosszú játékkampány és taktikus összecsapások – mindenki megtalálja benne, amit szeret.
Az Odalent: Kalandok a mélyben kétféleképpen is játszható, mindkettő másféle izgalmakat kínálva.

Ár 27 990 Ft
22 990 Ft
Megtakarítás: 5 000 Ft

Tartozékok

  • szabályfüzet
  • a Vér Örökösei I. és a II. felvonás küldetésfüzete
  • 39 műanyag bábu
  • 9 egyedi dobókocka
  • 8 hőslap
  • 236 kártya
  • 48 térképdarab
  • 150 jelző
  • 7 ajtó, műanyag talppal
  • megjelenés:     2018.12.
    Kiadó: Delta Vision
    Játékosok száma: 2-5 fő
    Korosztály: 14 éves kortól
    Játékidő: 2-3 óra
    Nyelv: magyar

Rendelések teljesítése az Ünnepek előtt!

2018. december 11. kedd, 06:23

Mivel fontos számunkra, hogy minden csomag időben kiérjen a karácsonyfa alá, ezért az utolsó rendelés leadási nap, amikor még garantálni tudjuk, hogy a csomagok megérkeznek (amennyiben a termék raktáron van, és a címzettek elérhetőek!): 2018.12.16, vasárnap! Ezen időpont után leadott megrendeléseket, nagy valószínűséggel csak január 5-től tudjuk teljesíteni.

Az év végéig a nyitva tartásunk a következőképpen alakul:

december 17-21. között hétköznapokon 12h-18h-ig,
december 23. Arany-vasárnap 10h-14h-ig.
december 24-25-26 zárva,
december 27-28. 12h-18-ig.
december 29-től zárva, nyitás január 4-én.

 

Megjelent a HKK - Zén legendái: Ünnepek

A pakli 10 vadonatúj kártyalap közül négyet tartalmaz, melyek véletlenszerűen választva kerültek a csomagba.

Ár 400 Ft
360 Ft
Megtakarítás: 40 Ft

A kiegészítőben megjelent lapok listája:

"Spórolós csütörtök"

2018. december 04. kedd, 05:10

Új kedvezményes akció indul a Dungeonben, a "spórolós napok!"

Az első ilyen december 6-án lesz, a "Spórolós csütörtök!"

Ez amolyan "mini Black Friday", mert ezen a napon, minden vásárlás végösszegéből

extra 10% kedvezmény jár, ami össze is vonható más kedvezményekkel!

A webáruházban leadott rendeléseknél kérjük a megjegyzésbe beírni "Spórolós napok" - így biztos levonásra kerül a végösszegből a plusz kedvezmény! :)

Spórolásra fel! :)

Hogyan szerezhetők meg a Dungeon promó-lapok?

2018. december 02. vasárnap, 19:00
Decembertől a legújabb promóciós lap, a "A Dungeon kulcsai" jár ajándékba, minden 10.000 Ft-ot elérő vásárlás mellé, amennyiben az tartalmaz Hatalom Kártyái Kártyajáték terméket!
.
.
 
Újdonság, hogy a "Dungeon" után, elkészültek "A Dungeon erőtere" és "A Dungeon szelleme" lapok foil verziói is!
 
Így már minden eddigi Dungeon-promóciós lap elérhető csillogós formában: a Dungeon, A Dungeon szelleme, A Dungeon erőtere és A Dungeon kulcsai!
 
A lapok foil - kiadásai a következőképpen szerezhetők meg: amennyiben egy vásárlás értéke eléri a 25.000 Ft-ot, választhatsz 1 db foil - promóciós lapot is, az alap ajándék lapon felül! Ha a vásárlás összege eléri az 50.000 Ft-ot, akkor 2 db foil-lapot választhatsz stb.
 
Továbbá, a lapok sima és foil verziói elérhetők lesznek még előre meghirdetett akciók, villám-akciók és ajándéksorsolások alkalmával!
 
A promóciós ajánlat vonatkozik az internetes és a bolti (személyes) vásárlásokra is!
 
Az ajánlat érvényes a készlet erejéig vagy visszavonásig és nem vonható össze egyéb akciókkal!
 

 

Ár 1 520 Ft
1 350 Ft
Megtakarítás: 170 Ft

Ár 30 400 Ft
23 990 Ft
Megtakarítás: 6 410 Ft

Ár 60 800 Ft
45 990 Ft
Megtakarítás: 14 810 Ft

Ár 90 120 Ft
65 990 Ft
Megtakarítás: 24 130 Ft

Ár 121 600 Ft
89 990 Ft
Megtakarítás: 31 610 Ft

Black Friday 2018. november 23. péntek!

2018. november 19. hétfő, 05:35

November 23-án Black Friday kedvezményekkel várunk üzletünkben!

Készleten lévő termékeinkből, a következő kedvezményeket adjuk:

Könyveink árából 40% kedvezmény!

Hatalom Kártyái Kártyajáték laponkénti vásárlásnál 50% kedvezmény!

Hatalom Kártyái Kártyajáték bontatlan pakli vásárlásnál 25% kedvezmény!

Csak 1 napig! Pénteken nyitástól zárásig! Ezt ne hagyd ki!

November 26-án jelenik meg a Hatalom Kártyái következő kiegészítője, az Elemi erők!

A HKK a Túlélők Földjének univerzumát jeleníti meg, ahol az elsődleges anyagi síkon (Ghallán) kívül sok más egzotikus helyszín, úgynevezett létsík található.

Ilyen pl. a Thargodanok által benépesített és uralt Sötét Föld. Valamint ilyenek az úgynevezett isteni síkok, ahol a TF (és HKK) istenei élnek. Kilenc ilyen isteni sík létezik: a Víz síkja, a Föld síkja, a Levegő síkja, a Tűz síkja, Pozitív létsík, Negatív létsík, A káosz síkja, Az élet földje, A mágia létsíkja.

Az elfeledett ősi isteneknek, Rhattnak és Bufának nincs síkja, mivel ők a TF (és a HKK) jelenében nem léteznek.
A Túlélők Földjén a kalandozók most kezdik felfedezni ezeket a síkokat, így ez a HKK kiegészítő az első négy isteni síkról – az úgynevezett Elemi síkokról – készült.

föld – Tharr, levegő – Elenios, tűz – Dornodon, negatív – Leah, pozitív – Raia, élet – Sheran, mágia – Fairlight, káosz – Chara-din.
        
Az elfeledett, ősi isteneknek, Rhattnak és Bufának nincs síkja, mivel ők a TF (és a HKK) jelenében nem léteznek.
A Túlélők Földjén a kalandozók most kezdik felfedezni ezeket a síkokat, így ezt a HKK kiegészítőt az első négy isteni síkról – az úgynevezett Elemi síkokról – készítették.

Ár 1 520 Ft
1 350 Ft
Megtakarítás: 170 Ft

Ár 30 400 Ft
23 990 Ft
Megtakarítás: 6 410 Ft

Ár 60 800 Ft
45 990 Ft
Megtakarítás: 14 810 Ft

Ár 90 120 Ft
65 990 Ft
Megtakarítás: 24 130 Ft

Ár 121 600 Ft
89 990 Ft
Megtakarítás: 31 610 Ft

3. oldal / 85

Impresszum